На математику ходили всі, але не її любили. У кого виходило, ті займалися із задоволенням, старалися. Хтось вирішував нескінченні приклади, але плутався, збивався. Зрозуміло, програму початкової школи засвоїли всі до одного, більшості тільки вона й у нагоді.
Ну, що нам треба?
Відміряти дроби з рецепту на власній кухні, порахувати відсотки у банку. Уточнити, чи не обдурив продавець на ринку.
Не логарифми ж ми вирішуємо щодня. Решта математики зникла з пам’яті, осіла кудись у глибини мозку. І тепер ми вже не можемо швиденько прикинути в голові, нам треба вважати ґрунтовно, з ручкою та папірцем. Або калькулятор уДавайте повторимо урок за другий клас, ось приклад. Чи зумієте розібратися? Перше, що потрібно зробити – виконати дію у дужках. Там вийде два. Потім по порядку проводимо дії над рисою-поділом. Вийде 24. Ось майже все. 24 ділимо на шістку та отримаємо 4. А чи можна піти іншим способом, бачите його?