ПриватБанк масово блокує карти клієнтів: На українців чекають перевірки

Аби убезпечити клієнта, банки можуть самостійно блокувати їхні картки. Це може статися під час покупок в інтернеті на великі суми. У цьому випадку треба підтвердити свою особу та дочекатися дозволу на транзакцію. Проте клієнти ПриватБанку скаржаться, що процедура оплати надто затягується і пропадає будь-яке бажання купувати товари в інтернеті.

Відомо, що один із клієнтів ПриватБанку спробував купити товар за 20 тисяч гривень, але банк одразу ж заблокував його картку та розпочав «квест» з підтвердженням особистості.

Це тривало 50 хвилин. Тож клієнт скористався послугою MonoBank, де ніяких перевірок немає.

Своєю чергою представники ПриватБанку пояснюють, що таким чином фінустанова захищається від шахраїв.

Відповідь Приватбанку на блокування карти і перевірку особи

Зауважимо, що зараз банки мають право тимчасово заморожувати рахунки клієнтів, якщо джерело походження коштів невідоме.

При цьому доступ до грошей надають лише після перевірки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *